1. Regulamin Akademia Tańca Pleskot

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin") określa zasady korzystania z usług Akademii Tańca Pleskot (dalej: „Szkoła”), prowadzonego przez ART-DANCE STUDIO MAŁGORZATA PLESKOT z siedzibą w Świdniku (21-040), ul. Racławickiej 9, 21-040 Świdnik, NIP: 9222347364, REGON: 061423670 (zwana dalej: „Firmą”).

 

§ 1 Definicje

  1. Sprzedawca – ART-DANCE STUDIO MAŁGORZATA PLESKOT z siedzibą w Świdniku (21-040), ul. Racławickiej 9, 21-040 Świdnik, NIP: 9222347364, REGON: 061423670.
  2. Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu lub wejścia jednorazowego.
  3. Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
  4. Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Szkoły, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
  5. Konsument - należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca o cechach konsumenta - należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
  7. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
  8. Karta Członkowska - dokument imienny, legitymujący członkostwo w Szkole.
  9. Karnet – abonament uprawniający Klienta Szkoły do korzystania z oferty placówki.
  10. Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument podpisywany przed pierwszym treningiem.
  11. Serwis - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym http://www.taniec.swidnik.pl.
  12. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  13. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.

 

§ 2 Postanowienia ogólne oraz zakres świadczonych usług

  1. Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważny karnet. W przypadku nieposiadania karty upoważniającej do wejścia na teren Szkoły jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każda karta określa precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
  2. Przedmiotem świadczenia jest usługa edukacyjna w postaci zajęć artystycznych o charakterze pozaszkolnym edukacyjnym i zorganizowanym, prowadzonych przez instruktorów zatrudnianych przez Akademię, które mają na celu przygotowanie Uczestników do wydarzenia artystycznego w postaci pokazów tańca zorganizowanych przez Akademię, ale także przedstawień, pokazów i zawodów organizowanych przez inne jednostki. Zajęcia mogą przybrać postać kursów tańca w grupie, warsztatów tanecznych, usług dodatkowych typu lekcja indywidualna.
  3. Uczestnik dokonuje zapisu na wybrany kurs lub warsztat, zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej: http://www.taniec.swidnik.pl/plan-zajec#anchor.
  4. Sposób i termin spełniania przez Akademię świadczenia w postaci usług tanecznych uzależniony jest od wyboru przez Uczestnika rodzaju usługi tanecznej. Umowa zawarta jest na czas oznaczony – na czas realizacji umowy o świadczenie usług tanecznych w terminie określonym przez strony tejże Umowy. Uczestnik informowany jest o sposobie i terminie spełnienia świadczenia usług tanecznych przez Akademię nie później niż w chwili wyrażenia przez Uczestnika woli na związanie się Umową mailowo na adres elektroniczny podany przez Uczestnika, telefonicznie lub ustnie w recepcji Szkoły Tańca.
  5. Zajęcia odbywają się w placówce Akademii.
  6. W przypadku zdarzeń losowych, Akademia zastrzega prawo do incydentalnej:
    1. zmiany miejsca prowadzenia zajęć Grupy,
    2. zmiany terminu zajęć w Grupie,
    3. odwołania zajęć.
  7. W przypadkach wskazanych powyżej, Uczestnik, któremu taka zmiana uniemożliwiła wzięcie udziału w zajęciach, może:
    1. zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy w trybie opisanym w Regulaminie za niewykorzystane zajęcia zgodnie z opłatą za wykupiony Pakiet,
    2. przeznaczyć niewykorzystane zajęcia na zajęcia w innej Grupie w terminie 30 dni od dnia nieobecności.
  8. W przypadku choroby lub innej uzasadnionej niedyspozycji Instruktora, Akademia zapewnia odpowiednie zastępstwo mając na uwadze styl tańca oraz stopień zaawansowania danej Grupy.
  9. Akademia zastrzega prawo zmiany terminu, miejsca, Instruktora, częstotliwości zajęć w nowym Semestrze. Uczestnik, który nie wyraził zgody na wprowadzone zmiany, może skorzystać z uprawnienia określonego powyżej, chyba że zmiana ma charakter incydentalny.
  10. Otrzymanie dostępu do korzystania ze Szkoły jest równoznaczne z wykupieniem w recepcji jednorazowego wejścia lub wybranego karnetu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Szkoły, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta ze Szkoły lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
    1. Klienci podpisują przy zakupie karnetu oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
    2. Klient Szkoły zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Szkoły o zmianie danych osobowych.
    3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
    4. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
  11. Trener/recepcjonista ma prawo nie wpuścić klienta do Szkoły na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:
    1. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niewpuszczeniu na teren Szkoły lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych klientów.
    2. Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
  12. Szkoła informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Szkole, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
  13. Szkoła nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Szkoły deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient Szkoły taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
  14. Trener w Akademii Tańca Pleskot prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  15. W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 6 h przed terminem zajęć. Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 6 h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym trybie.
  16. Akademia Tańca Pleskot zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje karnet w formie rezerwacji terminu oraz wybranego miejsca na grupie na dane zajęcia. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, Akademia Tańca Pleskot nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W przypadku wykupienia karnetu na 4 wejścia, karnet jest traktowany jako osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty) karnet i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.15). Niewykorzystany karnet jest terminowy i nie może przejść na inną osobę, ani na następny miesiąc.
  17. Zajęcia prowadzone są w Grupach. Liczba osób w Grupie jest ograniczona.
  18. O kolejności naboru do Grupy decyduje data zapisania się na zajęcia i uiszczenia opłaty zgodnie z obowiązującym Cennikiem.
  19. Zapisy na zajęcia do poszczególnych Grup są prowadzone:
    1. w placówce,
    2. telefonicznie,
    3. na stronie http://www.taniec.swidnik.pl/kontakt;
    4. drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  20. Jeżeli Grupa nie zostanie utworzona lub wpłata należności nastąpi po zakończeniu zapisów ze względu na wyczerpanie limitu miejsc, Uczestnik może według swojego wyboru:
    1. zapisać się do innej Grupy,
    2. zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy w niewykorzystanym zakresie w trybie opisanym w niniejszym Regulaminie.
  21. W przypadku niskiej frekwencji uczestników danej Grupy, Akademia zastrzega prawo do:
    1. rozwiązania Grupy
    2. zmiany planu i harmonogramu zajęć Grupy.
  22. Uczestnik może zmienić Grupę za zgodą Akademii.
  23. Akademia zastrzega prawo weryfikacji zgody rodziców lub opiekunów prawnych na udział niepełnoletnich Uczestników w zajęciach.
  24. Uczestnik jest zobowiązany do:
    1. postępowania w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i prawa własności intelektualnych osób trzecich,
    2. przekazywania danych zgodnych ze stanem faktycznym w sposób niewprowadzający w błąd;
    3. niezwłocznego informowania Organizatora o zmianach danych mających wpływ na organizację i przeprowadzenie usługi tanecznej;
    4. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  25. Uczestnik nie może prowadzić działań zmierzających do obciążania skrzynek odbiorczych innych Uczestników czy Organizatora, a w szczególności nie jest dopuszczalne wysyłanie wiadomości reklamowych.
  26. W przypadku nieprzestrzegania zapisów niniejszego Regulaminu Akademia może skreślić Uczestnika z listy w trybie natychmiastowym. Skreślenie Uczestnika z listy uczniów Akademii jest jednoznaczne z rozwiązaniem karnetu.
  27. Uczestnik może zostać skreślony przez Akademię z listy uczniów m.in. w przypadku, gdy:
    1. nie została wniesiona opłata za udział w zajęciach na warunkach określonych w zawartej Umowie,
    2. mimo upomnienia Uczestnik nie stosuje się do obowiązujących regulacji wewnętrznych, w tym Regulaminu, przepisów bhp i p-poż,
    3. przy zapisywaniu na zajęcia zostało złożone niezgodne z prawdą oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w zajęciach,
    4. Uczestnik swoim zachowaniem stwarza zagrożenie dla życia lub zdrowia swojego lub osób trzecich,
    5. Uczestnik przebywa na terenie Akademii pod wpływem środków odurzających lub rozpowszechnia ww. środki na terenie placówki,
    6. Uczestnik dopuszcza się wandalizmu, kradzieży lub wymuszeń na terenie Akademii,
    7. poprzez swoje nieodpowiednie zachowanie Uczestnik uniemożliwia pracę w Grupie i prowadzenie zajęć,
    8. Uczestnik swoim zachowaniem narusza dobre obyczaje lub/i zasady współżycia społecznego.
  28. Rozwiązanie z Uczestnikiem Karnetu na podstawie wskazanej wyżej nie powoduje powstania po stronie Uczestnika roszczeń o zwrot wszystkich uiszczonych opłat. Rozliczenia stron w takim wypadku są dokonywane w oparciu o zasady ogólne wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązujących.
  29. Uczestnik Akademii, który został skreślony z listy, może wnieść odwołanie do właściciela Akademii w formie pisemnej w terminie 14 dni.
  30. Zajęcia odbywają się w terminach określonych w planie zajęć dostępnym na stronie www.taniec.swidnik.p oraz w placówce Akademii.
  31. W zajęciach danej Grupy biorą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy zostali do niej zapisani, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w niniejszym Regulaminie.
  32. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności na zajęciach Grupy, do której Uczestnik został zapisany, Uczestnik może przeznaczyć niewykorzystane zajęcia w terminie 30 dni od dnia nieobecności na zajęcia w innej Grupie z oferty Zajęć regularnych.
  33. Po zakończonych zajęciach Uczestnik zobowiązany jest zabrać wszystkie swoje rzeczy.
  34. Każdy Uczestnik zobowiązany jest do:
    1. uczestniczenia w zajęciach w odpowiednim obuwiu, które nie niszczy i nie brudzi podłogi,
    2. punktualnego stawiania się na zajęcia Grupy, pod rygorem odmowy dopuszczenia do zajęć,
    3. uczestniczenia w zajęciach w sposób, który nie zakłóca ich przebiegu,
    4. podporządkowania się poleceniom Instruktora.
  35. W przypadku nieprzestrzegania przez Uczestnika obowiązków wskazanych w ust. powyżej, Instruktor ma prawo wyłączenia Uczestnika z czynnego udziału w zajęciach. Wyłączeni z zajęć niepełnoletni Uczestnicy mają obowiązek przebywać na sali tanecznej pod opieką Instruktora do momentu zakończenia zajęć Grupy.
  36. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Szkoła usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane ze Szkołą. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

 

§ 3 Bezpieczeństwo

  1. Akademia Tańca Pleskot informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta Szkoły. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  2. Akademia nie ubezpiecza Uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, Osoby, które chcą być ubezpieczone na wypadek zdarzenia zaistniałego podczas zajęć tanecznych, powinny wykupić stosowne ubezpieczenie we własnym zakresie.
  3. Uczestnicy są obowiązani zgłaszać Instruktorowi przed zajęciami wszelkie dolegliwości zdrowotne, złe samopoczucie, urazy, kontuzje oraz ciążę i inne. W przypadku problemów zdrowotnych Akademia rekomenduje konsultacje z lekarzem sportowym.
  4. Szkoła informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zostawić w zamkniętej na klucz szatni, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (pozostawienia w zamkniętej szatni), mimo zaleceń ze strony Szkoły. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  5. Uczestnicy są obowiązani przechowywać swoje rzeczy w zamkniętej na klucz szatni.
  6. Ewentualne przypadki zagubienia lub uszkodzenia mienia powinny być niezwłocznie zgłaszane w recepcji właściwej placówki Akademii.
  7. Akademia rekomenduje niewnoszenie cennych przedmiotów na teren placówki Akademii.
  8. Akademia Tańca Pleskot informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest jedynie teren holu na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Codzienna praca Szkoły nie będzie rejestrowana, a materiały codziennie kasowane. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki.
  9. Teren Akademii Tańca Pleskot jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Akademii Tańca Pleskot znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu Akademii Tańca Pleskot. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Szkoły jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy szkoły i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.
  10. Przebywanie w sali tanecznej jest dozwolone tylko za wiedzą i zgodą Instruktora lub Akademii.
  11. Uczestnicy oraz osoby trzecie przebywające na terenie placówki Akademii zobowiązane są do przestrzegania przepisów bhp i p-poż obowiązujących na terenie Akademii lub w miejscu prowadzenia zajęć oraz poleceń Instruktorów i uprawnionych pracowników, jak również do zachowania czystości i poszanowania mienia Akademii.
  12. Uczestnik oczekujący na zajęcia powinien przebywać w miejscu do tego przeznaczonym, nie zakłócając porządku.
  13. Zabrania się wnoszenia na salę taneczną jedzenia i ciepłych napojów. Napoje zimne mogą być wnoszone i spożywane w miejscu i czasie wskazanym przez Instruktora.
  14. Na terenie Akademii obowiązuje zakaz palenia tytoniu, wnoszenia, spożywania napojów alkoholowych i środków odurzających, wprowadzania zwierząt, rowerów oraz wnoszenia przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia innych osób.
  15. Uczestnik i/lub Uczestnik lub rodzic/ opiekun Uczestnika w przypadku Uczestnika niepełnoletniego ponosi odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody, w tym szkody powstałe w wyniku niezastosowania się do poleceń Instruktora lub pracownika Akademii na zasadach ogólnych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

§ 4 Opłaty i rodzaje usług

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. Płatności gotówkowe (gotówka).
    2. Przelew bankowy.
  2. Uczestniczenie w zajęciach możliwe jest pod warunkiem posiadania ważnego i opłaconego imiennego karnetu, opłacenie pojedynczego wejścia, lub zarejestrowanie wejścia dzięki karcie benefitowej Multisport, Medicover, PZU lub FitProfit (zgodnie z regulaminem korzystania z kart).
  3. Cennik dostępny jest pod adresem: http://www.taniec.swidnik.pl/cennik i stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
  4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (z uwzględnionym podatkiem) w polskich złotych.
  5. Akademia zastrzega możliwość zmiany Cennika. Nowy cennik nie dotyczy usług opłaconych przed jego wejściem w życie.
  6. W przypadku dokonywania przelewu przez Uczestnika, Uczestnik ponosi wszelkie koszty jego dokonania, w tym prowizje i inne opłaty naliczone przez bank lub placówkę, za pośrednictwem której Uczestnik dokonuje przelewu.
  7. Płatności mogą być wnoszone:
    1. za pojedyncze lekcje indywidualne,
    2. za karnety.
  8. Każdy wykupiony karnet jest imienny i dotyczy jednej osoby.
  9. Karnet nie jest przypisany do konkretnie wybranej grupy i obejmuje Zajęcia w ilości odpowiadającej wybranemu karnetowi, liczone od daty pierwszego wejścia i rozpoczęcia jego realizacji.
  10. Akademia udostępnia następujące metody płatności:
    1. gotówka na miejscu w Recepcji,
    2. przelew tradycyjny: na następujące dane:

      ART DANCE STUDIO MAŁGORZATA PLESKOT
      65 1140 2004 0000 3102 7428 4201

    3. rejestracja wejścia przy pomocy kart benefitowych Multisport, Medicover, PZU lub FitProfit (zgodnie z regulaminem korzystania z kart).
  11. Jedyną formą pełnej rezerwacji miejsca w wybranej Grupie jest dokonanie opłaty za Karnet zgodnie z Cennikiem przed rozpoczęciem zajęć. Opłata imiennego karnetu lub pojedynczego wejścia powinna zostać uregulowana przed zajęciami, po otrzymaniu potwierdzenia zapisu na dany kurs poprzez otrzymanie wiadomości e-mail lub potwierdzenia telefonicznego lub osobistego.
  12. W przypadku braku wpłaty wymaganej przedpłaty w terminie i przy braku kontaktu ze strony Uczestnika z Akademią, Umowa rozwiązuje się automatycznie po upływie terminu zapłaty przedpłaty.
  13. Akademia może przygotować indywidualną ofertę dla:
    1. grup ustalanych indywidualnie,
    2. grup specjalnych,
    3. grup zamkniętych w szczególności dla zespołów tanecznych.
  14. Na wniosek Uczestnika zgłoszony najpóźniej w momencie płatności za Karnet lub lekcje indywidualne, Akademia wystawi fakturę. Dane niezbędne do wystawienia faktury należy przekazać w recepcji. W momencie zgłoszenia wniosku o wystawienie faktury przez Uczestnika, jest on proszony o złożenie oświadczenia czy jest Przedsiębiorcą czy Przedsiębiorcą o cechach konsumenta w rozumieniu niniejszego Regulaminu.
  15. Jeżeli Uczestnikowi przysługuje zwrot opłat, są one dokonywane przez Akademię w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia uzasadnionego żądania zwrotu opłat przelewem na wskazane przez Uczestnika konto bankowe lub inną metodą płatności.
  16. Karnet OPEN można wykupić na okres 30 dni liczony od pierwszej wizyty.
  17. Karnet OPEN uprawnia do nielimitowanego udziału w zajęciach regularnych w dowolnie wybranej Grupie, która dysponuje wolnymi miejscami. Karnet OPEN nie daje gwarancji udziału w wybranych zajęciach.
  18. Karnet OPEN można zawiesić na okres 6 miesięcy po wcześniejszym zgłoszeniu chęci zawieszenia karnetu Instruktorowi lub pracownikowi Akademii.
  19. Lekcje indywidualne odbywają się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Instruktorem.
  20. Wykupując lekcję indywidualną Uczestnik może wskazać konkretnego Instruktora spośród aktualnie dostępnych.
  21. Termin lekcji indywidualnych można rezerwować osobiście w placówce Akademii lub telefonicznie pod numerem telefonu [604935801 oraz 696473566].
  22. Przy ustalaniu terminu lekcji indywidualnych brana jest pod uwagę dyspozycyjność wybranego Instruktora oraz dostępność sali tanecznej w Akademii.
  23. Odwołanie lekcji indywidualnej jest możliwe nie później niż na jeden dzień przed planowaną lekcją. Zgłoszenia należy dokonywać telefonicznie lub osobiście w placówce Akademii.
  24. Jeżeli z przyczyn losowych zaistniałych po stronie Akademii zarezerwowana lekcja nie może się odbyć, Akademia zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Uczestnika o tym fakcie. W przypadku odwołania lekcji z przyczyn wskazanych w zdaniu poprzedzającym, lekcja może zostać odrobiona w innym terminie.
  25. Lekcja indywidualna rozpoczyna się i kończy o ustalonych godzinach.
  26. Akademia zastrzega sobie prawo prowadzenia jednocześnie na jednej sali tanecznej kilku lekcji indywidualnych dla różnych Uczestników.

§ 5 Wykonanie umowy zawartej na odległość

  1. Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia postaci telefonicznej lub mailowej.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    1. Przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

 

§ 6 Kontakt z serwisem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Racławickiej 9, 21-040 Świdnik
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 604935801
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 65 1140 2004 0000 3102 7428 4201
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach [11.00-20.00]

§ 7 Odstąpienie i reklamacje

  1. Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dane kontaktowe: Akademia Tańca Pleskot, Racławickiej 9, 21-040 Świdnik. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 6.1 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

§ 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow, https://uokik.gov.pl/rzecznicy-konsumentow, oraz https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL

§ 9 Siła wyższa

  1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
  2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
  5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
  7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
  8. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Szkoły bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Szkoły, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  2. Sposób prowadzenia zajęć, sekwencje ruchów, metodyka oraz całokształt organizacyjny stanowią utwór w rozumieniu ustawy Prawo autorskie i pokrewne, przygotowany przez kierownictwo i instruktorów Akademii. Każdy z utworów objęty jest prawami autorskimi, a wszelkie próby kopiowania, udostępniania, naśladowania oraz zwielokrotniania utworów spowoduje zawiadomienie odpowiednich organów i wszczęcie postępowania sądowego.
  3. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: http://www.taniec.swidnik.pl/polityka-prywatnosci
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy ze Szkołą, by Szkoła była w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.

 

Pliki do pobrania

  1. Załącznik Nr 1 do Regulaminu Szkoły